Δευτέρα 7 Μαρτίου 2011

ΤΟ ΝΗΣΙ !

Και σημερα οπως  καθε δευτερα θα δω "το νησι" ! Πολλοι λενε πως η καταθλιψη ερχεται μαζι με το συγκεκριμενο σιριαλ...
Εγω παλι νιωθω τοσο ομορφα βλεποντας το.. ανθρωποι που παλευαν με μια αρρωστια..μια αρρωστια που τους σκοτωνε..εκαναν ομως ονειρα ,πισω απο τα σιδερα της πυλης μεσα σε ενα μικρο νησι..υπηρχαν τα γελια .τα κλαμματα και η αγαπη ! Ανθρωποι που ζουσαν μονοι και μακρια απο αυτους που αγαπουσαν..ψαχνουν μεσα τους να βρουν πιστη για ζωη...
Ειναι συναμα τραγικο..μπορει τοτε να νοσουσαν απο την λεπρα..αλλα τωρα ολοι μας δεν ζουμε σε μια νοσηρη εποχη..? χωρις συναισθηματα αληθινα..χωρις αυτους τους ερωτες τους αθωους. χωρις καμια ελπιδα για ονειρα και χωρις ανθρωπια..
Ολοι λενε.."γλεντα " "η ζωη ειναι μικρη"
 Πες πως γλενταω μεχρι τελους...γυρναω σπιτι..μενω μονος μου με παρεα την ζαλη απο το αλκοολ και κανεναν να κοιμηθουμε αγκαλια..κανεναν να παρω τηλεφωνο και να μοιραστω τα νεα πραγματα που εζησα.... κοιμαμαι και ξυπναω..ενα κινητο που δε λεει να χτυπησει για καλημερα μονο για την βραδινη εξοδο και αν πεις οχι.. θα σε πουν ξενερωτο..
Δεν νιωθω αρρωστη ! νιωθω δυνατη σαν αυτους που ζησαν τοτε..σε εκεινες τις εποχες..με τα γελια..με τα κλαματα ,τα αθωα βλεμματα , την λαχταρα για ζωη..πραγματικη ζωη..και περιμενω μεχρι να βρω μεσα στο πληθος τον δικο μου ανθρωπο..που θα μου λεει καλημερα καθε πρωι..θα πηγαινουμε μαζι παντου και θα χαιρεται με την χαρα μου.. θα γελαμε δυνατα κανωντας βουτιες στη θαλασσα και θα χει αλλη μυρωδια η μερα !!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου