Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

υπεροχο !

Ξέρεις..
Σε αυτή τη ζωή όλα φαίνονται σύντομα
Ακόμα και οι στιγμές που περάσαμε μαζί
Έλα να περπατήσουμε για λίγο
Το ξέρω είναι αργά
αλλά δεν το κάνουμε ποτέ..
Είσαι, η φωνή που κανείς δεν ξέρει να ακούσει..
Το φώς του φαναριού σε αυτό το δρόμο
χαμηλό και όμως υπάρχει..
αλλά μείνε εδώ μαζί μου
ας καθόμαστε εάν θέλεις..

Πες μου πώς είσαι και τι κανεις κάθε μέρα
να μιλήσουμε είναι εύκολο κάτω από το ψεύτικο φεγγάρι.
Και εγώ θα σε ακούσω και εάν πέφτεις θα σε κρατήσω..
Είσαι λιγότερο εύθραστη σε αυτή τη σκοτεινή νύχτα..

Ξέρεις
μερικές φορές νομίζω είσαι ανυπεράσπιστη.
Και όλος ο κόσμος γύρω σου σε ξαφνιάζει..
όπως αυτό το χιόνι που πέφτει μαλακά
αλλά να μείνουμε λίγο ακόμα
Φανερώσου και θα δεις ότι στον ουρανό σου θα πετάς
άνοιξε τα φτερά και με ένα άλμα θα πετάξεις..

Πες μου πώς είσαι και τι κανεις κάθε μέρα
να μιλήσουμε είναι εύκολο κάτω από το ψεύτικο φεγγάρι.
Και εγώ θα σε κοιτάω και εάν θέλεις θα σε ακολουθήσω..
Εάν θα είσαι αποφασισμένη εσύ να μην φοβάσαι..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου