Πέμπτη 18 Αυγούστου 2011

Μη το πεις πουθενα..

Ολοι δεν εχουμε φοβιες?.
αλλοι φοβουνται το σκοταδι..αλλοι φοβουνται τα αεροπλανα ,την ταχυτητα,την θαλασσα ακομα και τα ζουζουνια μηπως τους δαγκωσουν και παθουν τιποτα
Εγω ομως δεν εχω μια απ αυτες τις φοβιες ,εχω μια αλλη που κλεινει μεσα της ολες τις προηγουμενες και αλλες ακομα χειροτερες..
φοβαμαι να μην χασω απο διπλα μου αυτους που αγαπω ..ισως μας χωρισει καποτε ο εγωισμος,το πεισμα,η αναγκη,η αποσταση ισως κατι αλλο, ομως εγω φοβαμαι..
Και ετσι μαθηματικα παντα ακολουθουν ολες οι υπολοιπες φοβιες..
"ΜΗ τρεχεις τοσο" ,"ΜΗ καπνιζεις"
"ΜΗ μπλεξεις πουθενα"
και πολλες φορες γελανε και κοροιδευουν οι γυρω αλλα αν δεν εχεις νιωσει να σου λειπει το προσωπο του ,η παραξενια του ετσι νομιζεις..πως θα ναι παντα διπλα σου και θα ξυπνατε παντα μαζι ,θα λετε την  καλημερα σας σταθερα .
Για ποια σταθεροτητα μιλαμε?ολα διαλυονται..εσυ νομιζεις ετσι εγω φοβαμαι?χωρις λογο..και χωρις αφορμες..εχω
και μαλιστα πολλες , γυρω μας ολα χαλανε ,σαπιζουν σαν τα φυτα που εμειναν για μερες αποτιστα και εσυ που ακομα καπως φυλαχτικες απο τον ηλιο προσπαθεις να τα σωσεις..
και ξερονονται κ μενεις το μονο φυτο σε ενα αδειο μπαλκονι...
Το θεμα ειναι πως την φοβια μου την εχει και ο διπλανος γειτονας.ο φιλος σου και η οικογενεια σου..ο αγνωστος που περναει διπλα σου..οι φοβοι μπορει καμια φορα να κρυβονται καλα μα μη νομιζεις πως ειναι Ατρομητος αυτος που δειχνει χαλαρος!

ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΝΑΣ*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου