Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2011

keep walking !



η αληθεια ειναι πως πλεον δεν μου λειπει..αν και καποιες φορες πιανω τον ευαυτο μου να σκεφτεται ωραια καλοκαιρινα μπανια, βραδινες χριστουγενιατικες βολτες..τοτε κουναω περα δωθε το κεφαλι μου και η σκεψη ως δια μαγειας εξαφανιζεται .. δεν ειναι αληθεια πως τον συχαινομαι οπως λεω σε φιλους και γνωστους...πως να συχα9εις καποιον που περασατε τοσα μαζι!!?

δεν ξερω που μπορει να ειναι..τι να σκεφτεται και πως περναει την ζωη του..σιγουρα ξερω πως κοιμαται..πως χαμογελαει και πως γελαει δυνατα . και εγω εχω φτασει στη φαση 6 του χωρισμου που εκει λες....ο νεος ειναι ωραιος και οσο για τον παλιον δεν σε πολυνοιαζει !

παντα ειναι δυσκολο να αποχωριζεσαι ανθρωπους...το ερωτημα ειναι..κλεινεις τα ματια και σταματαας να προχωρας η σηκωνεις το αναστημα σου και προσπαθεις να δειξεις οχι στους αλλους αλλα στον ευαυτο σου ποσο σημαντικη ειναι για σενα η καρδια σου ~

εγω διαλεξα το δευτερο και αποδεικνυω στον ευαυτο μου καθημερινα πως μπορω να μη κλαιω και μονο να γελαω.. ζω για αυτο που προκειται να ερθει...κ ειναι σιγουρο πως μια μερα θα ξυπνησω διπλα σ εναν αντρα που θα ειμαι μονο δικη του και θα υποσχομαστε για μια ακομη φορα στο ονομα της αγαπης !







3 σχόλια:

  1. Η αγάπη είναι μια ελεύθερη κατεύθυνση της καρδιάς γι΄αυτό μην κατακρίνεις τον εαυτό σου που ίσως κάποιες στιγμές αναλογίζεσαι τις παλιές αγάπες.. Θα έρθει η μέρα που η μεγάλη Αγάπη θα σε βρει εκεί που δεν το ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ .. Και θα είναι όλα τόσο διαφορετικά.. γιατί θα ορκίζεσαι για άλλη μια φορά στο όνομα της Αγάπης.. Και είναι ωραίο να δίνεις τέτοιυς όρκους :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σταματινα μουυυ !! εισαι τοσο γλυκιααα <3
    ειμαστε μικρες ακομα αλλα εχουμε μεγαλη καρδια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχαχα .. Μικρές στην ηλικία με μεγάλα ψυχικά αποθέματα !! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή