Τρίτη 1 Μαρτίου 2011

ΓΡΑΤΖΟΥΝΙΕΣ !

Ειχα μια ορεξη σημερα να διαβασω το cosmopolitan του απριλιου 2010 τι το θελα λοιπον? οπως ψαχουλευα στο τελευταιο ραφι της βιβλιοθηκης μου,ξαφνικα....εσπασε  και επεσαν ΟΛΑΑΑ κατω! οχι ζω ακομα ευτυχως..απλα εκει που δεν το περιμενεις ερχεται η ωρα  να ερθεις αντιμετωπος ξανα με το παρελθον σου !
Μαζι με ολες τις κρεμες και τα περιοδικα επεσε και ενα κουτι,ξεχασμενο και γεματο με σκονη ,ηξερα το περιεχομενο του και αποφασισα να το ανοιξω να το ξαναδω !!!
πολλες φωτογραφιες ,οταν ημουν ακομα 4 και αλλες που με δειχνουν 16 χρονων και εκει μεσα βρηκα τον πρωτο μου επωδυνο μικρο-ερωτα ηταν συμμαθητης μου και τρελα ερωτευμενος μαζι μου ~ενας χρονος χρειαστηκε για να το ξεστομησει και αλλοι 3 μηνες για να του περασει..ναι ειναι λογικο δεν κρατανε για παντα ολα..καποτε τα συναισθηματα στερευουν και τελειωνουν χωρις ελπιδα η δεξαμενη να ξαναγεμισει ! 
Η επομενη φωτογραφια με φερνει αντιμετωπη με τον πρωτο μου ερωτα και ειμαι μολις 17.,μια καλοκαιρινη φωτογραφια και ακολουθουν και αλλες χριστουγεννιατικες και βροχερες...
Οταν βλεπω αυτον ακομα με πιανει θυμος και καμια φορα λυπη για οσα εδωσα και ποτε δε πηρα πισω  για οσα στερηθηκα και τωρα τα κλαιω και για τους 7 μηνες που δεν ηταν αρκετοι για να κανουν εναν ανθρωπο στεγνο  να δεθει μαζι μου για να μη μπορεσει με την πρωτη ευκαιρια να γκρεμισει οτι ειχα-με φτιαξει..... 
Επειδη ειναι βραδυ και θελω να πεσω για υπνο ησυχη και να ξυπνησω χαρουμενη που μια καινουργια μερα ξεκινα ... αποφασισα να κλεισω το κουτι και αυτη την φορα να το βαλω στο ραφι που θα μπορω να το βλεπω καθε μερα και να αναλογιζομαι τα λαθη μου ετσι ωστε να γινω πιο δυνατη ,αποφασισμενη να καταφερω οσα θελω εγω και οχι οι αλλοι !!! ταυτοχρονα ομως να μαθω να ξεχωριζω τους ανθρωπους με καρδια και οχι με πετρα !Γιατι τελικα οπως λεει και το τραγουδι μπορει οι ερωτες να φερνουν πληγες αλλα εμεις δε πρεπει να φοβομαστε!!!ειναι απλα ΓΡΑΤΖΟΥΝΙΕΣ για να θυμομαστε το τοτε και να προχωραμε πιο σταθερα στο μετα!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου