Τρίτη 1 Μαρτίου 2011

SOULMATE !

Θυμαμαι παντα τους ανθρωπους που αγαπαω..ετσι και με την δημητρα ειναι μακρια μου ομως θυμαμαι το καλοκαιρι που περασαμε μαζι και την πρωτη μας βολτα ! θυμαμαι το βλεμμα της οταν ειναι στεναχωρημενη και το ποσο με νευριαζει αυτο το "τιποτα δεν εχω"  που συνιθιζει να λεει ΠΑΝΤΑ !
Γνωριζομαστε λιγο καιρο αλλα βιωσε ισως τα πιο σημαντικα πραγματα στην μεχρι τωρα ζωη μου.εναν λανθασμενο ερωτα ,ενα μετανιωμενο θελω μου και εναν επωδυνο χωρισμο.. 
Μπορει να ναι πολυ μακρια ομως ειναι παντα εδω για μενα..
Την κοιταω και ξερω τι σκεφτεται ειναι μαγικο-τελεπαθυ οπως λεει και η ιδια- σκεφτεται αυτον ειναι σιγουρο,προσπαθει να μη μιλαει γ αυτον και εγω προσπαθω να μη τον αναφερω..πως γινεται ενας ανθρωπος να αγαπαει τοσο βαθια? Η δημητρα μπορει.. ειναι σπανιο το χαρισμα π εχει..εκτος απο πιστη και δυναμη ,ξερει τι μπορει να σε προβληματιζει και σε καταλαβαινει. Παντα με καταλαβαινε..ξερει πριν μιλησω τι θα πω και τι με χει λυπησει !!*
Δεν ξερω αν εχει τον "ΑΕΡΑ" που απαιτειται να χει καθε γυναικα ,,μπορει να μην κανει μπαμ αλλα εχει ιδανικη  ψυχη και ειναι η καλυτερη μου φιλη !!!!!! 

                                                                                                                        αφιερωμενο σε σενα *


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου