Τρίτη 5 Απριλίου 2011

like !

και καπως ετσι αδοξα εληξε το facebook για μενα..
οχι δεν αποφασισα να το σβησω και να ζησω για λιγο μακρια απο την κουτσομπολιστικη διαθεση του και τον επικριτικο  χαρακτηρα του ..αλλοι το εκαναν για μενα !
Λιγο καιρο απεχω απο ολο αυτο το δικτυο που σου δινει την "ευκαιρια" να μαθεις να κατακρινεις να γελας με τους αλλους και να προσπαθεις να μοιασεις στους πιο δημοφιλεις ,σ'αυτους που εχουν τα περισσοτερα LIKE...
νιωθω μπορω να πω ελαφρια..-οχι δεν αδυνατισα-
απλα εφυγε το βαρος να μπαινω καθε τρεις και λιγο να ανανεωνω την κατασταση μου,να βλεπω οι αλλοι τι κανουν,κοιμουνται,κλαινε η ειναι ευτυχισμενοι..
και τελικα δεν γουσταρω να μαθαινουν ολοι πως ειμαι κ αν ποναω ακομα !! ειναι για μενα οτι νιωθω κ οταν θελω να το εκφρασω με λογια.,βρισκω αλλους τροπους ,τροπους που ξερω πως δεν θα δωσουν αφορμη για σχολια ενω περπατας στο απεναντι πεζοδρομιο και σε κοιτανε περιεργα..!!!
Ευτυχως τωρα δεν με ψαχνουν στις φωτο για να με σχολιασουν και εγω  εχω το κεφαλι μου ησυχο..το facebook ισως καποτε ξανανοιξει...αλλα ως τοτε θα ξερω τελικα τι θα πει πραγματικοτητα !!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου