Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

ειμαστε απο το υλικο που φτιαχνονται τα ονειρα!

σκληρη δουλεια,λιγη τυχη και θετικη ενεργεια αυτα χρειαζονται για να γινουμε το υλικο για να φτιαχτουν τα ονειρα μας..
τα ποδια στην γη και το κεφαλι ψηλα να κοιταει εκει που θελει να παει ..,καποιοι δεν εχουν δυναμη η τις ευκαιριες που χρειαζεται για να τα καταφερουν,αλλοι φοβουνται να κανουν βηματα μακρια απο την σιγουρια τους,,
καποιες φορες ερχεται η ιδια φραση στο μυαλο μου "η ζωη ειναι μικρη" και ετσι το ΄περνω αποφαση για λιγο να κανω κατι για μενα να μην περιμενω απο την τυχη ,μοιρα η οπως λεγεται τελικα να κανει κατι αυτη για μενα..
¨θα τον βρω και θα του πω τι αισθανομαι"
"δεν θα  ξανα-ξαναπω οτι θα πατωσω στις πανελλαδικες"
¨δεν θα ξανασπασω τα νευρα μου για οτι λεει "
και ολα αυτα θα τα κανω.,,και θα κανω κ αλλα..θα κυνηγησω οσα μπορω και οσα θελω να χω στην ζωη μου
θα ξεχωρισω τους ενταξει απο τους μη και τις φιλιες θα τις διαλεξω την επομενη φορα καλυτερα ,το σημαντικοτερο ομως δεν θα ξανασυμβιβαστω με πραγματα που με χαλανε πανω στον αλλον γιατι αυτοι ποτε δεν θα συμβιβατουν για μενα..σκληροι γινανε οι ανθρωποι ,προσεχουν πως μιλας γελας και φερεσαι κ αν δεν εισαι στα μετρα και τα σταθμα τους δεν κανεις ,δε το χεις που λενε...
ε ΑΣ ΛΕΝΕ ..
οτι ευκαιρια μου δοθει θα την αρπαξω και μονο θα χαμογελαω καλοπροαιρετα παντα και θα μαι εκει διπλα σ αυτους που θα μ αγαπουν και θα τους αγαπω γιατι ετσι ειμαι λιγο απο ολα..λιγο ονειροπολα.λιγο νευρικη λιγο ξεροκεφαλη
αλλα με πολυ αγαπη και δυσκολευομαι να πω τελος στην ζωη !!!!
Κ απ'την αλλη ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙ?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου