Σάββατο 7 Μαΐου 2011

τις νυχτες !

εχω αγχος ,κλαιω και τρωω τα νυχια μου οταν διαβαζω,,νιωθω απιστευτη κουραση αλλα ποτε μα ποτε δεν εχω πει θα τα παρατησω..
ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ.ΔΥΝΑΜΗ ,συστατικα που θα με βοηθησουν ,,δεν ξερω που θα ειμαι του χρονου και αν θα τα εχω καταφερει αλλα η ζωη δεν τελειωνει μεχρι ο Θεος να δωσει εντολη..και μεχρι τοτε εσυ πρεπει αν πεσεις να ξανασηκωθεις χωρις δευτερη σκεψη,να πιστεψεις σε σενα ,να κυνηγησεις οτι ονειρευεσαι απλα για να δεις αν εισαι ικανη γ αυτο ! Ολα ειναι στο μικρο μυαλο μας και συχνα νομιζουμε πως πνιγομαστε σ αυτη την μικρη κουταλια νερου...μεσα απο ενα ποτηρι που το βλεπουμε συνηθως μισο-αδειο...
Ακου αυτο το τραγουδι που παιζει ,λεει για τους δυνατους και οχι για αυτους που κρυβονται πισω απο καθε αποτυχια τους...βγαλε κραυγη για την επιτυχια σου...κατεκτησε αυτα που θες,,νιωσε αυτο το ριγος της στιγμης . Και να μην ξεχνας να αγαπας με ολο σου το ειναι,να στηριζεις τους αλλους  και παντα να χαμογελας,!!
Αυτα σκεφτομαι καποια βραδυα που με παιρνουν τα ζουμια ..
Νυχτωσε παλι..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου