Τρίτη 10 Μαΐου 2011

τα στανταρακια !!!!

τα στανταρακια μου τα εχω.. δεδομενα πραγματα !
Αυριο θα ξυπνησω με μεγαλη δυσκολια,ομως ειναι σιγουρο θα κανω τα ιδια πραγματα που κανω μια καθημερινη μερα !! ωστοσο θα μαι σιγουρη για τον ανθρωπο που εχω διπλα μου..ναι ειναι σιγουρο δεν θα τον αφησω ποτε και αυτος το ιδιο...ΜΠΑ? απο ποτε αρχισα να παιζω το παιχνιδι των δεδομενων...
Μα τα λεει αυτος , δινει αυτος υποσχεσεις και κανει ονειρα για τις καλοκαιρινες διακοπες μας..και εγω υποκυπτω-λογικο αν σκεφτεις πως ολες μεσα μας θελουμε να κανουν ονειρα για εμας ,με μας μεσα-
Ειναι ΣΙΓΟΥΡΟ ειναι ο ανθρωπος μου,ενταξει μπορει να μην με καταλαβαινει,μπορει να μιλαει πανω στα προβληματα μου αναλυοντας τα δικα του..ενταξει μπορει να ξεχναει τα γενεθλια μου...ναι ναι...αλλα ειναι...πως να μην ειναι..αφου το λεει κ αυτος και εγω τον πιστευω με ολη μου την καρδια ..!!
ΚΑΙ ΤΩΡΑ? τωρα νιωθω λιγο χαζη...ισως να νιωθω και πολυ !
που εχω λαθος κριση...που ημουν γ αυτον κατι δεδομενο,το στανταρακι που οταν θα κλαει θα τον κανει να γελαει ,οταν θα εχει προβληματα θα τα λυνει αυτο...θα μπορει να τον καταλαβαινει κ ας κρυβεται πισω απο την λυπη του !!!!!!!
Τα χουν αυτα οι σχεσεις..ειδικα οι σημερινες,δεν ειναι βαθιες και δεν εχουν μεγαλες αντοχες!!!! μπορει βεβαια να μην φταει ΠΑΝΤΑ η εποχη αλλα εσυ που διαλεξες ΞΑΝΑ τον λαθος ανθρωπο..
η αυτος που εμαθε να κανει σχεδια χωρις να τα θελει , για να γεμισει τις ατελειωτες ωρες σας ετσι απλα για να σε κανει τελικα ο,τι αυτος θελει.....
και ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ -γ αυτον παντα- φευγει και απομακρυνεται
Κ αμα τυχει να τον ρωτησεις για που το βαλε ισως ν απαντησει παλι μ ενα ψεμα-ονειρεμενο !

"ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΠΙΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου